domenica 5 marzo 2017

La settimana romance dal 5 all'11 marzo.

Crazy,
Eccoci con l'appuntamento de La settimana romance che vi elenca le uscite romance della settimana dal 5 all'11 marzo. Per sapere cosa proprio non potete perdere seguite in fondo al post la sezione "Imperdibili della settimana" che vi metterà in evidenza ciò che non può mancare nell'e-reader di una crazy. Per non farci mancare nulla, trovate anche al sezione "Week Recommendations", che vi segnala le uscite in lingua originale degli autori già noti al mercato italiano. Buona settimana romance a tutte!



PER AMAZON














KOBO















Un matrimonio naufragato
Una storica amicizia
E se quello fosse vero amore?
Cooper Moore non ha mai davvero considerato Maggie Williams. Per lui è sempre stata soltanto la sorella minore del suo migliore amico, una ragazzina lentigginosa con i capelli ricci e ribelli, più piccola di lui e comunque lontana mille miglia dai suoi gusti in fatto di donne. Non ha mai pensato a lei se non con quella tenerezza mista ad affetto che si riserva alle bambine. Almeno fino a quella notte, quando l’ha vista tutta scompigliata e selvaggia, con una luce particolare nello sguardo coraggioso. Da quel momento ha capito che avrebbe fatto qualsiasi cosa per proteggerla, anche starle lontano, se necessario.
Maggie non si sarebbe mai aspettata di trovare il suo promesso sposo avvinghiato alla damigella d’onore un’ora prima del fatidico sì, ma la vita, si sa, è imprevedibile. L’unica cosa da fare ora è allontanarsi dall’inferno il più velocemente possibile, e andare a New York, da suo fratello. Purtroppo lì vive anche Cooper e Maggie ha paura di ciò che potrà succedere al suo cuore, già così strapazzato. Ma forse, se riuscirà a tenere sotto controllo i sentimenti, l’amico playboy di suo fratello potrebbe rappresentare un rifugio ideale e senza implicazioni in un momento così doloroso. O almeno questo è ciò che pensa Maggie…
Tutti sanno che non si dovrebbe mai dire mai

Elle Harte è una giovane architetta di successo, vive a Londra, e ormai da tempo ha lasciato l'Irlanda e il paese dove è nata, Mulberry Bay. Sua sorella minore Penny, invece, non ha mai abbandonato quel piccolo, idilliaco villaggio a picco sul mare, dove tutti si conoscono e il cui cuore pulsante è da decenni il Bay Hotel, lo storico albergo gestito proprio dalla loro famiglia, le cui sale hanno ospitato un'infinità di feste ed eventi. Quando però Anna, la loro gentile e infaticabile madre, muore, tutto è destinato a cambiare. Elle torna a casa e ad aspettarla trova i luoghi e gli affetti di una vita, un amore interrotto, ma anche spiazzanti sorprese e impreviste rivelazioni. L'antico hotel è in decadenza e non se la passa affatto bene e, senza Anna a occuparsi di tutto, loro padre Ned sembra perso nei ricordi scanditi dalle canzoni dei suoi amati Beatles. Elle dovrà allora affrontare spettri e delusioni del passato per ricomporre i pezzi del presente e tentare di salvare le sorti del Bay Hotel. Ma da dove incominciare? Come restituire la magia di un tempo a quell'albergo in rovina? Quali compromessi Elle sarà disposta a fare per il bene della sua famiglia e di tutta Mulberry Bay? Sullo sfondo del burrascoso mare di Irlanda e con le suggestioni dei Beatles, Melissa Hill ci regala un'imprevedibile storia d'amore, amicizia e speranza.

Trovare la mia fidanzata nuda sul divano sarebbe stata una bella cosa, se non ci fosse stato il suo ex fidanzato con lei. Negli ultimi otto anni ho conosciuto il potere del vero amore, ma dopo essere stato ferito ho deciso che non c'era speranza di trovarne ancora. Finché non ho incontrato Noelle Brandt al bar di un albergo. Forse non è stato il modo più romantico di incontrarsi, ma nell'istante in cui l'ho vista ho saputo che dovevo averla. Più la conosco e più so che farei qualsiasi cosa per tenerla accanto a me.
Ho già trovato l'amore della mia vita, ma l'ho perso per sempre. E da allora mi sono sempre sentita smarrita. Ma una sera un uomo ferito ha cancellato tutto. Mi ha fatto ridere, mi ha fatto sentire viva. Quando mi ha detto che non aveva nessuna intenzione di lasciarmi andare, finalmente ho ricominciato a credere nel potere del vero amore. Almeno finché non ho scoperto chi è veramente. E a quel punto è stato troppo tardi per correggere gli errori che avevamo già fatto. Una volta scoperta la verità, i confini erano già stati ampiamente oltrepassati.

«Sono nata con due mesi di anticipo, odio i tempi morti, sono fisicamente allergica ai giochi di pazienza e adoro il tasto fast forward»: Agnese è così, una ragazza esuberante, autonoma, in­sofferente verso il principio dell'«ogni cosa a suo tempo»…
Ma improvvisamente, ecco che la vita prende una piega terribilmente dolorosa e la scaraventa dal centro di una metropoli che non dorme mai a una grande casa lungo un fiume, lontana quanto basta per essere immersa nei ritmi lenti e immutabili della campagna. Non solo: quando l'inverno finalmente è alle spalle e tutto sta per sbocciare, si ritrova sola, con un esame importante da preparare e solo il ronzio delle api a farle compagnia.
Impulsiva come sempre, Agnese non si arrende e riesce ugualmente a riempirsi le giornate con tutto ciò che non dovrebbe fare… fino a che dalle pagine di un libro non spunta un piccolo dono prezioso: una bustina di semi di Impatiens, la pianta i cui fiori rosa hanno il potere di curare le ferite dell'anima e insegnare l'ascolto e l'armonia.
Sullo sfondo di una campagna lombarda sorprendente e rigogliosa, non lontano dal magico borgo di Verate che le sue lettrici hanno imparato ad amare, Virginia Bramati ci regala ancora una volta una protagonista adorabile, piena di vita, alle prese con un mistero da risolvere, un esame da superare e soprattutto con il compito più difficile: scoprire che la felicità è molto più vicina di quanto pensiamo, se solo sappiamo rallentare e guardarla negli occhi.




Enter a decadent sensual world where gorgeous alpha males are committed to fulfilling a woman's every desire…
Olivier isn’t sure what he’s gotten himself into when he joins the Honey Club, only that a dark part of him hungers for the lifestyle offered by this exclusive club. Here, no boundary will be left untested…and one's deepest fantasies will become an exquisite reality.
When Amélie invites Olivier to surrender, she gives the alpha submissive what he craves. Soon they both find themselves falling harder than they ever anticipated—but as their connection deepens, the truth about Olivier’s past could destroy everything…
Gripping and seductive, The Deep End is the first book in a sensational new series from bestselling author Kristen Ashley.

As the take-charge wine bar manager of Seduction, Portland's hottest new restaurant, Katrina Meyers is the definition of no-nonsense, and she isn't afraid of anything. Well, almost anything: she hates to fly. When she's forced to travel on a death trap with wings, the turbulence from hell has her reaching for any safe haven—including the incredibly handsome guy sitting next to her.

Ryan "Mac" MacKenzie hasn't been able to get his sexy seatmate out of his head. The way she clung to him stirred something inside him he didn't think existed: tenderness. As the owner of a successful wine touring company, Mac thinks he's got a handle on what life can throw at him and he's not prepared for any surprises, especially in the feelings department. And when he brings a tour into Seduction, he sees the petite spitfire he just can't forget.
Mac is determined to discover what else they have in common besides fine wine and the inability to keep their hands off each other. But what will it take for two stubborn people to realize that what they have is so much more than a hot chemistry between the sheets and to admit to falling in love…?

Bailey Hartwell has many reasons to feel content—her successful business, a close circle of friends, and her steady boyfriend…even if their romance feels staid after ten years without a serious commitment. The only challenge in her life comes in the form of sexy businessman Vaughn Tremaine. She thinks the ex-New Yorker acts superior and that he considers her a small-town nobody. But when Bailey’s blindsided by a betrayal, she’s shocked to discover Vaughn is actually a decent guy.  

Vaughn admires Bailey’s free spirit, independence, and loyalty. As his passion for her has grown, his antagonism toward her has only worsened. Every little thing Bailey does seduces him. But when Vaughn’s painful emotional past makes him walk away in fear he will hurt her, it opens an old wound in Bailey, and she uncharacteristically retreats.
Once Vaughn begins to realize he’s made the biggest mistake of his life, he has no choice but to fight like he’s never fought before to convince Bailey that the love they’ve found together only comes around once in a lifetime….

From New York Times bestselling author, Emma Hart, comes another hilariously wild romantic comedy about being the third wheel in your friendship and, um, accidentally having sex with your best friend's brother...

My name is Carly Porter... And I’m really good at bad decisions.
How do I know this, exactly? Well, not including the time I accidentally bleached my eyebrows or sprained my ankle changing a lightbulb...
I had sex with my best friend’s brother.
Zeke Elliott has been a thorn in my side for eleven years. A very sexy, very tempting, very freaking annoying one. With big…hands.
And now my clitoris has a crush on the guy.
Seriously. I can’t look at him without my vagina performing accidental kegels. Which would be fine, but he’s Cain’s brother. I hate him. He’s off limits, right?
Right.

Searing action and passion ignite the latest KGI novel from the #1 New York Times bestselling author of Darkest Before Dawn.  

The Kelly Group International (KGI): A super-elite, top secret, family-run business.
Qualifications: High intelligence, rock-hard body, military background.
Mission: Hostage/kidnap victim recovery. Intelligence gathering.
Handling jobs the U.S. government can’t...
As the last unattached member of the Kelly clan, Joe is more than ready to risk life and limb on any mission he’s assigned to, but when it comes to love, he’ll keep his distance. He’s content to watch his brothers become thoroughly domesticated.   
Zoe’s had nothing but heartbreak in her life, and she’s determined to start over with a completely new identity, thanks to her college friend, Rusty Kelly. But it’s the gorgeous smile and tender words of Joe Kelly that begin to weaken her resolve to never risk her heart again. And Joe will have to put everything on the line to save Zoe, when secrets of her past resurface—and threaten to tear them apart…

Declan McGillis can't stand rich people. But working as a deckhand on a luxury charter yacht, he also can't escape them. Declan has spent years kissing their ass and doing their bidding...whatever it takes to make his dreams come true, and nothing will get in his way of being the captain of his own yacht one day.

Mackenzie Armstrong knows what people think when they look at her. She knows from the outside looking in, it seems like her family has it all and doesn't have a care in the world. Things aren't always what they seem, and not only does Mackenzie have the weight of her family's struggles on her shoulders, she also needs to prove to Declan that she's not the spoiled princess he believes her to be.
Declan can't ignore the sparks of lust between them, even though Mackenzie is completely off limits and absolutely out of his league.
Mackenzie thinks a vacation fling is just what she needs to forget about the mess her life has become, and Declan is the perfect man for the job.
Will this be a quick romp in the water, or will it turn into something more when Mackenzie finally gets below Deck?

Evan Collins is the man with the Midas touch. Having left his hard childhood behind him, the financial genius vowed to one day have everything. But when he discovers that his marriage is built on lies, the only people he can trust now are the Mavericks--and the woman who has always been there for him: Paige, the sister of his soon-to-be ex-wife.

Paige Ryan has always loved Evan Collins, a secret she's hugged close to her heart for nine long years. But when her sister's devastating betrayal is revealed, Paige can't keep her feelings hidden any longer.
Paige is a beacon of light for Evan. Despite believing he needs to keep the walls around his heart stronger than ever, he's irresistibly drawn to her sweet, pure heart--and the undeniable sparks flaring between them. She's the only one he trusts to help him face the darkness of his past head-on before it destroys him. But will their forbidden romance end up destroying them both?
SalvaSalva

Nessun commento:

Posta un commento

f
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...